Zarządzanie jakością
„Jakość to nie wszystko, ale wszystko staje się niczym bez jakości.” Peters, Waterman
Koncepcja wdrożenia systemu zarządzania jakością
Tworzenie systemu zarządzania jakością najlepiej zobrazować posługując się koncepcją Koła Jakości. Koło Jakości obrazuje cykl etapów następujących po sobie na zasadzie przyczynowo-skutkowej, których nadrzędnym celem jest ciągły wzrost satysfakcji Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, a w konsekwencji poprawa wyników organizacji.
PRO Consulting oferuje:
- zdefiniowanie etapów wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o cele strategiczne organizacji;
- dokonanie analizy sytuacji w kluczowych obszarach (tzw. „gap analysis”);
- pracowanie założeń Programu Rozwoju Organizacji na bazie przeprowadzonych wywiadów indywidualnych oraz warsztatów z kadrą menadżerską i pracownikami.
Koncepcja współpracy PRO Consulting z organizacją opiera się na „miękkim” podejściu polegającym na udzielaniu wsparcia w realizowanych inicjatywach jakościowych przy jednoczesnym konsekwentnym monitorowaniu osiągania pożądanych rezultatów od pracowników i menedżerów odpowiedzialnych za poszczególne obszary i projekty.