Customer Care to umiejętność sprostania rosnącym oczekiwaniom Klientów. Jest to zadanie nie dla jednego, lecz dla wielu działów firmy, których dobra współpraca jest widoczna z perspektywy Klientów i budzi ich uznanie. Jednak nie zawsze tak jest – wiele firm zmaga się z rosnącym odsetkiem niezadowolonych Klientów. Szkolenia przybliżają metody wpływania na pozytywną percepcję Klientów.

PRO Consulting zapewnia w szkoleniach uwzględnienie specyfiki firmy (o ile uzyska takie informacje). Jest też możliwe przygotowanie szkoleń i warsztatów na zamówienie, o tematyce „szytej na potrzeby organizacji „.

1. „Customer Care czyli perfekcyjna obsługa Klienta” – 2 dni

Uczestnicy przypomną sobie, że Klient płaci pensje wszystkim zatrudnionym osobom w firmie. Zrozumienie całościowych doświadczeń Klienta z firmą jest kluczem do perfekcyjnej obsługi przekraczającej jego oczekiwania. Kontakt z Klientem musi być budowaniem związku opartego na dobrych emocjach. Słowa klucze to zaufanie, troska, szacunek i traktowanie z godnością. Klient jest darmowym konsultantem, zwłaszcza gdy składa reklamację, warto to umieć docenić i wykorzystać.

2. „Rozmowy z trudnym Klientem – ćwiczenia praktyczne” – 1 dzień lub więcej (zależnie od potrzeb)

Szkolenie jest zdominowane przez ćwiczenia praktyczne. Uczestnicy będą mogli zastosować nowo nabyte umiejętności (ze szkolenia ad. 1) w praktyce, odgrywając scenki dotyczące ich największych trudności w kontaktach z Klientami. Scenki te są filmowane, analizowane zespołowo i powtarzane w „ulepszonej wersji”. Oceny szkoleń uczestników są bardzo wysokie – zyskują pewność siebie, właściwe umiejętności i obniżenie poziomu stresu w codziennej pracy. Klienci tez zyskują – miłą, pomocną i pełną zrozumienia obsługę – zamiast zniecierpliwionych agentów marzących o zakończeniu rozmowy.